Dashboard | +Follow
Hye Stalker♥
Result #Politeknik
Wednesday • 9:16 PM • 0 comments


Assalamualaikum :) 




ALHAMDULILLAH :D

Daebak ! 

*Speechless lagi ni ..

Alhamdulillah. Lega sangat hati ni bila dah tengok result and aku punya ada peningkatan sikit :') Hihi. Korang camne result ? Okay ? KO ? Haa tak kesah lah apa pun result korang, cantik ke tak cantik ke, ucapkan lah Alhamdulillah. Itu yang terbaik. Hihii
Pagi tadi lepas subuh macam biasa aku tidur balik tapi tak berapa nak lena sebab memikirkan result yang dah keluar ni. Pukul 9.35 aku terjaga, segar mata macam baru lepas mandi padahal taik mata masih melekat luls. Aku amik handphone then onl fb jap. Home aku penuh dengan status budak poli yang baru check result and semua status bahagia jeee. Aku yang baca status tu pun turut tumpang bahagia even aku belum check lagi aku punya waktu tu. Hakhakkk. Ada yang meningkat even tak AKJ, ada yang turun but still dapat AKJ, ada yang maintain, ada yang capai target, ada yang pointer turun but still 3 and above. Hee macam macam jenis result ada kan ? Haaa inilah nama nya student. Kalau semua dapat 4 flat sapa nak dapat 3 pointer and above. Kan ? Hikhookkk -..- Haha. Ini gurauan budak poli namanya yee. Mohon jangan bash -..- Haha
So ....... korang dah lega kan dah dapat result ? Puas hati ke tak puas hati ke belakang kira, yang penting sem depan usaha lebih lagi k ! Chaiyookkk ! Fighting

Yang nak pergi LI sem depan, bekerja lah dengan baik dan seikhlas mungkin, disitulah kalian akan mendapat keredhaan Allah. In Shaa Allah :) Korang jangan pelik plak aku cakap macam ni. Kang ada yang ingat aku kene rasuk dengan ustaz/ustazah mana tah sebab ayat tetiba macam baik gilos kan. Hahaha. Ini memang aku k. Farah Hani ! Tiada yang lain, tiada yang kene rasuk ! Haha. Tak salah kan motivate orang lain ? In fact aku akan motivate diri sendiri jugak dalam pada aku motivate orang lain. Eheemm nak apply course kaunseling lah lepas ni. Dah boleh kot duduk dalam bilik kaunselor bagi talk kat depa yang ada masalah. Amacam ? Hahaha kbaii -.-




















Heyy you ! Yeahh YOU







Scroll and read the statement. Special for YOU























































































































































Daebakk ! 


Lots of Love , Hanny Sam's



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Layannn


[!] IMPORTANT [!]


The Memories



Me Owe them <3


Template : Aulia Septiya
Edited : EzFarhan
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google